петък, 3 юни 2011 г.

Примери за подходящи домейн имена

Започваме с примери за подхождащи имена на домейн за софтуерна фирма.

· www.software-solutions
· www.software-developement
· www.software-company
· www.software-works

Разбира се, това е само примерно. В случая идеята е важна.
1. Това, което представлява съдържанието на даден сайт, да се представи с ключови думи;
2. Тези думи, които охарактеризират съдържанието са важни, а не такива, свързани с името на фирмата или компанията;
3. Важно е съдържанието на името, т.е. да съдържа повече ключови думи, без значение дължината му;
4. Без значение дали ще бъде com, но по-добре net, org като идеята е да имате различни разновидности или примерно www.software-works.org, www.software-works.bg)

На какво ще се разчита, какви са основанията

1. Ключовите думи дават най-точната характеристика на съдържанието. Затова те трябва да присъстват в името на домейна, така търсачките го намират лесно;
2. Думите от anchor текста, присъстващи в името на сайта Google открива по-добре;
3. Така трафика към сайта се увеличава повече;

Потребителите в мрежата заявяват в търсачките по две или повече думи или словосъчетания като пример: “Real Estates in Bulgaria”

След платените препратки първото място заема сайт, чийто домейн има:

1. Име, което притежава думи характеризиращи сайта, разделени с тирета;
2. Описанието на сайта е еднакво със заглавието и думите, които присъстват в името на домейна;
3. Ключови думи, които присъстват в съдържанието на сайта, името на домейна, описанието и заглавието;

До тук се говореше за подходящите домейни при SEO, но при маркетинга нещата не стоят така. Дългите домейн имена не са особено подходящи. Колкото по-дълго е едно име, толкова по-трудно се запомня и сякаш се блъскат в самото име на домейна. При SEO е нормално да се използват около 20 символа за името на домейн. При маркетинговата кампания най-добре е съдържанието на името да е не повече от две кратки и даващи най-точно описание думи.

В случая може да се използва регистрация на две различни имена за маркетинговата кампания и за SEO, като разбира се може и да са повече. Така индексацията е по-лесна и трафика ще е по-голям, Откриването на сайта е много по-лесно.

Да си припомним идеята, че когато търсим дадена улица можем да стигнем напряко или по заобиколен път, като все пак ще я намерим. Хостинг фирмите създават два сайта с различни домейни за хост и за домейните, които се предлагат.

Естествено, домейн името е много важно за търсачките, които да откриват даден сайт, но все пак това не е решаващо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар